آیت الله صافی گلپایگانی مرجعی بودند که همیشه همراه نظام بودند

دکتر موسی نجفی رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در گفت‌وگوی اختصاصی با #صدای_حوزه؛
آیت الله صافی گلپایگانی مرجعی بودند که همیشه همراه نظام بودند
ایشان همیشه علیه جریان سکولار و غربگرا موضع گیری داشتند
ایشان همیشه با رهبر معظم انقلاب مراوده خوبی داشتند

یکی از اهدافی که جد ما (آقا نورالله نجفی) داشتند مبارزه با بهائیت بود و آیت الله صافی گلپایگانی به این حوزه توجه بسیار داشتند و مراقبت می‌کردند، ایشان همانطور که #رهبر_انقلاب در پیام تسلیت خود فرمودند انسانی واقعا #بصیر بودند و حافظه تاریخی بسیار خوبی هم داشتند و به ویژه از پدرشان در خصوص #مشروطیت اطلاعاتی کسب کرده بودند که کسی نمی‌دانست و مسائلی را نقل می‌کردند که بسیار ناب و خاص بود.

اینکه یک جناح سیاسی بخواهد حرف آیت الله صافی گلپایگانی را مصادره و تحریف بکند قطعا حافظه تاریخی درستی ندارد، ایشان همیشه علیه جریان سکولار و #غربگرا موضع گیری داشتند و نمی‌شود کسی ایشان را مقابل نظام اسلامی قرار بدهد و تلاش کند تاریخ را تحریف کند. مرحوم آیت الله صافی گلپایگانی یک مرجعی بودند که همیشه همراه نظام بودند.

ایشان اواخر عمرشان نکته‌ای را مطرح کردند که بعضی جناح‌های سیاسی اینگونه تعبیر کردند که ما با دنیا قهریم ولی این موضوع درست نبود، در دیدگاه ایشان دولتی که تنها چندماه بر سر کار بوده مقصر نبود بلکه مقصر دولتی بود که ۸ سال بر سر کار بوده است اما برخی با بازی‌های رسانه‌ای تلاش کردندایشان را در مقابل نظام و دولت قرار بدهند.

مشروح گفت‌وگو از اینجا قابل مشاهده می‌باشد.

انتشار در:

دیدگاهتان را بنویسید