تاربخ ایران در پهلوی
?پرسش یکی از مخاطبین محترم ✅سلام اقای دکتر اخیرا مطالعات تاریخی خودم را شروع کردم هرچند متاسفانه خیلی دیر اما شروع کردم معتقدم که باید تاریخ خواند مخصوصا تاریخ پهلوی ازاول تا آخر …. آقای دکتر وقتی تاریخ پهلوی را میخوانم دچار بهت وحیرت میشوم این کشور کاملا تیول صهیونیست ها انگلیسی ها آمریکایی بوده … ادامه